Tuesday, April 7, 2009

KEPUTUSAN PRK BUKIT GANTANG & PRK BUKIT SELAMBAU BUAT TUN DOLAH TIDUR LENA

Teman rasa Tun Dolah tidur lena malam ni. Lega rasanya.Sebab BN kalah dalam 2 PRK di Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Bior rakyat tau.. punca kekalahan calon BN pada PRU12 yang lalu bukan sebab dia lemah. Tapi sebab UMNO yang lemah. Bior Dr. Mahathir tahu bukan Tun Dolah yang rakyat tak suka. Dr. Mahathir yang kata PM baru Najib yang terbaik pun tidak berani turun padang di dua kawasan pilihanraya tersebut untuk menarik sokongan pengundi terhadap kepimpinannya.
Bior Dr. Mahathir tau..kunjungannya di Bukit gantang dan Bukit Selambau tidak membawa erti yang besar pada BN. Dia sendiri mau ingat.. Sekarang sape yang lembik sebenarnya..?
.
DR. M PENGARUHI KABINET BARU NAJIB
.
Dikalangan pemerhati politik meramalkan kabinet baru yang akan diumumkan esok banyak dipengaruhi oleh keputusan Dr. M.ahathir; dengan mengenepikan calon-calon yang dilabel sebagai orang Tun Dolah. Menantu kesayangan Tun Dolah, Ketua Pemuda UMNO yang baru ,KJ dijangka tersisih dari senarai kabinet baru Najib. Anak kesayangan Dr. Mahathir, Mukriz yang kalah dalam pemilihan Ketua Pemuda telah disenarai-pendekkan untuk memegang jawatan menteri penuh. Barisan kabinet itu nanti akan dicanang sebagai pilihan terbaik dan pilihan akar umbi kononnya.

No comments:

Post a Comment